När tiden brister

image2233



Tio saker om mig

1. Är du singel? Jo tack det är jag och trvis för mesta del med det ;)
2. Är du lycklig? Jorå termometern går bara framåt och framåt.
3. Är du uttråkad? aaah som fasen ;/
4. Är du ledsen? Nja besviken snarae
5. Är du italienare? haha kanske de, vem vet? ;O haha Jag ljuger så bra tralalalala
6. Är du gravid? Nesch
7. Är du full? Nope
8. Är du en cooling? Ohjaa ;)
9. Är du från Irland? haha näää
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Min pappa har en annan underbar fru som jag anser att vara min mamma så JA :)

Åtta saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Inte direkt för jag måse lära känna personen för att kunna bli kär. Men smälta kan jag allt göra ;P
2. Har du nånsin blivit sårad? Säg någon inte har blivit det?
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under en natt innan du somnade? senast var igår ;P
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Lite hemligheter måste man få ha ibland.
5. Har du kysst någon inom de två senaste veckorna? Nope men räknas pussas? ;)
6. Har du haft en hemlig beundrare? Vet inte, kanske de kanske. Det vet man aldrig..
7. Är du kär? Nope det är jag inte.
8. Vill du gifta dig i framtiden? Självklart vill jag det...

10 saker två alternativ ett svar
1. Kärlek eller lust?
2. Hår eller ögon?
3. Katter eller hundar?
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?
5. TV eller Internet?
6. Coca-cola eller Pepsi?
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Det beror på vilket humör jag är på.
8. Pengar eller lycka?
9. Dag eller natt?
10. MSN eller mobil?

Tio "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? haha ahh men jag var liten då ;P
2. Brutit ett ben? Näää
3. Gjort nåt du ångrar? Hmmm
4. Hoppat Bungee Jump? Det borde vara en härlig känsla men min höjdskräck skulle inte klara det där..
5. Ljugit för någon du tycker om? Tyvärr men jag försöker förbättra mig. Vita lögner måste man dra ibland.
6. Ätit en hel tårta? Verkligen inte eller det beror på vad det är för tårta..
7. Gjort bort dig offentligt? Livet är till att våga bjuda på sig själv..
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Jo och jag blev det den gången men i fortsättning ger jag inga andra chanser. Om det inte funkar så funkar det inte.. That is that!
9. Gråtit när ett husdjur dog? nope men det kommer komma en tår när vi kommer lämna tillbaka orreborre.
10. Velat försvinna? ohja många gånger . . .

10 Senaste...
1. Telefonsamtalet du gjorde? Lisa fisa <3
2. Telefonsamtalet du fick? Syrran
3. Personen du var med? Becca :) <3
4. Roligaste grejen som hänt? Kvällen igår var super..
5. Personen du sms:ade? Emma.
6. Du kysste? Mitt x.. Saknar att slaska muller som janne säger haha ;P Jag kysser inte vem som helst..
7. Du skrev till på myspace? Har inte den skiten :P
8. Du kommenterade? Va, vad har hänt? Du vet att du alltid kan prata med mig.
9. Du tillbringade natten med? Med söta becca.. Mys haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0