Amorens pil





BOM BOM BOM BOM BOM BOM . . . . .. . . . .. .



Jag är nog inte den ända, skriver ett långt inlägg och sen försvinner allt.
Blogg.se -> krångel är en vana i detta laget ;) Hoppas på bättre service nu..


image2429





Jag vill inte dra upp allt som hände igår men det var både bra & dåliga saker.
Det bra över vann lätt dåliga om man säger så men trevligt hade jag allt.
Det är alltid lika trevligt att träffa nya människor.
Jag var ju hemma i mina gammla hemtrakter & hälsade på.. 
Alltid lika underbart att vara i Brynäs men allt känns så förbannat
konstig när inte mamma bor där längre.. Jag väntade nästan på att hon skulle ringa & tjöta..
Jag vill inte förstå att hon är borta för all evighet.

Det var mening att vi skulle dra ut & ha kul men det blev inte riktigt som man hade tänkt sig.
Istället träffade jag en tjej som jag gick på dagis med & andra goa typer..






Fast jag ser en mening i det dåliga och det var att han fanns där..
Om jag ska vara ärlig så behöver jag dig i mitt liv, min vän.
Det finns & kommer aldrig vara någon som kan läsa av mig så bra..
Gillar dig din kyckling nörd ;P Vänner = Lycka ♥





Dagens må bra är inte bra idag.
Det känns som huvudet ska sprängas & jag är grymt trött
efter igår samt jag fick runt fyra timmars sömn inatt.
Tankarna for till köpis men vi får se om orken finns kvar.. Ska strax hoppa in en ljuvlig dusch men först..
Andra avenyn ;) 






image2430

Helst vill jag bara hem och mysa med dig.. Åh du gör mig lycklig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0