Guten tag

God morgon Sverige & de other countries ;)



image2357




BOM BOM BOM BOM BOM . . .




Är flaggan på topp hos er?
Jag fick allt min skönhetssömn men min 
dumma förskyldningen & febern håller i sig.
Näe inget mer klagande utan jag ska se till att den försvinner nu.
Bara acceptera läget & anpassa sig efter det.



Jag skulle till Mr right idag och sen sova hos farmor.
Får se hur det blir med den saken.
I nu läget känns det inte lockande utan sängen istället ;)
Det känns som jag har fått ett ton över huvudet. Det värker som bara den.



På senare tid har jag fått enormt svagt motsånd
mot alla bacieler som finns i luften.
Jag har varit riktigt sjuk nu fyra gånger på två månader. '
Det är dags att börja äta lactiplus och
börja kämpa för att få bättre imhumsförsvar.
Ingen som kanske har något tips på hur man få bättre imhumnförsvar?
Tacksam för era idér !



Jag googlade lite och fann denna underbara sidan. Här har ni svaret mina vänner.




Under hösten går det många infektioner
och ibland kan det verka som att immunförsvaret har givit upp.
Men motion, en bra kost och
de rätta örterna kan få fart på immunförsvaret igen.




Nu ska jag göra mig frisk. Atttsocch.

Kommentarer
Postat av: Hans

Jätte stort tack för att du länkade till vår artikel på Nyfikenvital!

Lite extra trafik är väldigt välkommet.

Jag önskar dig stort lycka till med din blogg. Nästa helg när jag har mer tid ska jag komma tillbaka och läsa mer på den.

Vänliga hälsningar
Hans

2008-03-16 @ 20:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0