Nu är den fasen dags att komma...

Hallå i slaombacken ;)




BOM BOM BOM BOM BOM BOM . . . .






image2384




Eller ni kanske inte är där...
Men man kan nästan börja undra efter all denna snö.(?)





Hoho vad mina tassar fryser efter denna oväntande snö som kommit.
I min värld är den jämt välkommen. Men slask & sånt klarar jag mig helst utan.
Idag var det då första dagen på APU och som vanligt blir det tummen upp.
Jag har redan fått en beundrare ;) So sweet!
Jag fick till och med en puss innan jag drog hem idag.
Vissa busungar är bara för härliga.




image2385



Dagen började inte bra om man säger så
ovädret gjorde att min buss var 20 min..
Stackarn som satt brevid mig. Han fick höra ett & annat. 
sen att jag inte hittade min APU plats gjorde inte saken bättre.
När jag väl fann det efter allt frågande och såg alla leende
var alla problem som blåst.. ;P












Here we go.. Nu till annat.. Man kan inte annat än att gilla det man ser.







image2383



Vad säger ni.... (insperation till tussen!) Gillar ni det ni ser? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0