32 dagar kvar

Jag hållde på att trilla av stolen när jag insåg att det bara är 32 skoldagar kvar tills skolan slutar. Det är ju inte klokt vad tiden går fort. Fast för mig är det 22 skoldagar + 2 veckors pratik. Åh vad jag längtar men jag har knappt planerat något förutom att jag ska jobba, hänga med pappa och dem, gå på Dh, åka till finland, åka till sthlms skärgård, åka till Gbg med vicki, åka till sthlm och shoppa m.m Okej, jag insåg att jag hade en hel del planer ändå. Men jag vill åka utomlands fast det blir det inget av i år så jag hoppas verkligen att det blir en rekord varm sommar i år. Tänk er att ligga på starnden och känna solen steka mot huden och kolla på de solbrända killarnas magar vid volleybollnätet och njuta av en svalkande glass i handen ;) Ge mig sommar nu för tusan för jag längtar så. Om jag tjänar gott med pengar tänkte jag också bjuda my darling på en liten minisemster. 

Vad har ni för planer i sommar?



image120
     

Kommentarer
Postat av: Vendela

Inget än så länge. Förutom Allsång på Skansen. Det blir ingen sommar utan att sitta där!

2007-04-16 @ 18:00:19
URL: http://frokenrundberg.blogg.se
Postat av: angelica

det blir västkusten för min del, västkusten på sommaren är det bästa det ;)

2007-04-17 @ 08:17:25
URL: http://anjeliica.blogg.se
Postat av: Johanna

förutom att jobba ska jag även till Rhodos i två veckor med hela släkten på mammas sida. Sen ska jag och en kompois ut på en tre veckors MC-semester i Europa också... Härligt!

2007-04-17 @ 08:55:10
URL: http://johanna84.blogg.se
Postat av: Sara

Hmm, sommarjobba 3 veckor (om jag får ett jobb), sedan ska jag till skärgården i minst 2 veckor och en vecka ska jag spendera på gotland, ska passa vårt hus en vecka också, annars bara sola och umgås med kompisar. Kanske ska en sväng till götet också för att gå på en festival men det är bara 2 dagar isånna fall och inte helt bestämmt men resten är bokat:D haha

2007-04-18 @ 08:15:47
URL: http://sarjon.blogg.se
Postat av: Anonym

Sommarjobba.....

2007-04-19 @ 09:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0