Andas ut

Nu kan man äntligen andas ut och jag ska bli en aktiv bloggare igen ;) Så försvinn inte nu mina sötnosar för nu ska jag göra allt för att bloggen ska bli bättre. Men för att få en bra blogg gäller det att man mår bra själv.  Allt har äntligen börjat ordnat upp sig lite och jag börjar må bättre än någonsin. Jag har märkt en sak idag med. Alltid när man har klippt sig och allt saknar man alltid sitt gammla hår. Jag är hel nöjd med restutalet och denna gången är det rejält uppklippt. Skit snyggt blev det, fast håret känns skit kort nu :( Jag vill verkligen göra hårförläning till sommaren och allt. Men det kostar ju en slant så jag tänkte tillverka mitt egna löshår. Iallafall lägger jag in en bild snarast på min fräsha look ;) Ha de mums mums nu i värmen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0