Det ska bli ett sant nöje att döda dig

Nu när jag har läst klart Magdalenas Graaf bok så fick jag någon inre styrka. Jag börjar sakta resa mig :) Tack alla söta männisor för eran omtanke. Det värmer!
 
Åh vad jag gillar den kvinnas personlighet. Hon är så fin och klok m.m Jag älskar verkligen boken för den är himla bra och som jag har sagt innan. Läs den! För man ser ljuset efter allt man får följa med in. Hon har så goda råd till alla och bevisar hur dåligt samhället styrs. Men någon replik som jag älskar och som jag tror på är: man ska inte slösa massa mer hat utan istället förlåta fast det gör ont. Att hata ännu mer gör saken bara värre och jag märkte en sak. Hon är väldigt lik mig angående hennes personlighet. Hon tror alltid något gott om människor fast de är ett monster i andras ögon. Sån är jag med. Jag hoppas verkligen att jag får träffa henne någon i framtiden. Vem vet, den drömmen kankse blir sann?


image175

 


Kommentarer
Postat av: Minna

=), jag måste läsa den boken

2007-04-24 @ 17:28:43
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Martina

Åh, grattis i förskott! Ja visst går det snabbt. snart e det nog flera år!

Tror en kompis till mig har den boken. ska kanske ta o låna den av henne då=)

2007-04-24 @ 17:34:26
URL: http://rosadamen.blogg.se
Postat av: Carro

Läste den för några månader sen. Riktigt bra bok om än handligen var väldigt hemsk.

2007-04-25 @ 12:02:14
URL: http://KissOfDeath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0