För bra att vara sant

Ni kommer inte tro att detta är sant men om det inte funkar får ni smiska mig i baken. Jag lovar! För jag har sett den senaste tiden hur vita tänder min mamma har. Jag undrade hur hon fick dessa och det var tack vare det här medlet (se bilden nedan). Skippa alla dyra saker och tandblekningar. Man får denna goda förpackning i sina händer för bara 25 kr och den finns och köpa i nästan alla mat butiker.  



Jag har själv använt den nu som tandkräm i fem dagar och jag börjar sakta märka skillnad. Jag vissar restutaltet senare med bild så kan ni få se hur bra den magiska grejen funkar.


Later.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jasså. låter ju super bra!

2007-04-16 @ 14:46:27
Postat av: Jessica

jasså. låter ju super bra!

2007-04-16 @ 14:46:37
URL: http://myckelite.blogg.se
Postat av: Lovisa

Om det gör. som en dröm ;)

2007-04-16 @ 14:53:48
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: mamma

Jag har använd detta tandkräm i många år.
Jag borsta med denivit på morgonen och på kvällen annan tandkräm.
Denivit är jätte bra jag har fått vita tänder som jag är glad att dom är utan att kosta på sig flera tusen på att annat ställe.
Köp denivita och testa själv.

2007-04-19 @ 17:26:26
Postat av: Anonym

Hm... hört att det sliter ner emaljen... not good. Vita tänder är ju fint... men man ska nog ta det lite lugnt med Denivit

2007-04-22 @ 00:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0