Hur börjar det hela?

Nu fick man en utmning till och som sagt jag älskar utmaningar så det var klart att jag kunde göra denna. Det var Anna som komma på dessa smarta frågor ;)

Vad fick dig att börja blogga över huvud taget?
Om jag ska vara ärlig har jag inget riktigt bra svar på det. Jag tror jag hittade en tjej på lunarstorm.se som hade en blogg och sen trillade jag dit. För jag älskar att skriva och få ut mina känslor. Sen märkte jag hur kul det är. Det är beroendeframkallande sen blir jag alltid lika glad att komma in på denna sidan för det finns massor som man kan insperias av. Bloggen har blivit som min andra kärlek ;)

Vad hade du tänkt din blogg skulle innehålla från början?
Jag vill skilja mig från mängden och försöka hitta något eget. Sen vill jag nå ut till alla människor i olika åldrar och jag hoppas med min blogg hjälper någon i denna värld att hitta en lösning ur det svåra eller på något sätt få inspriration. Jag har själv mycket problem och jag vet hur ensam man kan känna sig om allt i vissa stunder. Därför tycker jag det är viktigt att få ut om känslor också. Jag bloggar helt enkelt om allt det som håller mitt hjärta kär.
 
Blev det hela som du hade tänkt dig?
Verkligen inte. Det blev mycket bättre och det är jag glad för.

Hur mycket energi lägger du ner din blogg?
Det beror på men i genomsnitt kan man säga 1-2 timmar per dag.


Lovisa ♥

Kommentarer
Postat av: anna

Vad roligt!:)

2007-04-18 @ 20:29:35
URL: http://annaslillarum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0