Maktlös

Borta bra men hemma bäst! Så brukar det låta och det stämmer verkligen. Det var så skönt att komma hem och lägga sig i sin egna säng och bara öppna fönstret och känna den dära lukten som det är här. Men det skär i hjärtat att vara hemma med. Det första man får höra när man kommer genom dörren är att höra att ens syster ligger på sjukhuset och är inte bättre. Då får man en stor magklump i magen. Om det bara fanns något man kunde göra? Innerst inne är jag rädd, rädd för vad som kommer hända. Jag har alltid haft en person som jag kan vända mig till vid såna här tillfällen men jag orkar inte det just nu. Inte efter det hon lovade att hålla tyst om. Det skärde i hjärtat när jag fick reda på att det hade kommit ut. Jag litade på dig och det gör jag fortfarande bur it hurts baby. 
Något jag inte förstår är. När man kommer ur en grej så kommer näst. Jag ställer alltid frågan, när får mina nära och kära vara lyckliga? Det ska alltid komma ett och annat problem, men tillsammans är vi starka. Vår framtid är ljus det är bara tro och be och hoppas att han där uppe finns vid min sida. Allt kommer bli bra fast man känner sig som ett stort frågetecken. 

Nog med mina problem ;) Jag behövde bara skriva av mig lite mina söta läsare. Annars är det kanon med mig. Jag har haft ett toppen lov kan jag lova och jag blir bara mer och mer kär. Jag hoppas ni träffar den lyckan med en vacker dag och att ni haft en lika bra vecka som mig. Jag tänkte bjuda lite på bilder från mitt lov. 

Lovisa


    

     
  
    



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0