Otrohet

Jag blir så arg att jag kokar. Jag tycker otrohet är bland de värsta sättet man kan behandla en människa. Jag vet inte vad jag skulle ta mig till om min pojkvän var otrogen. Som tur är har jag sluppit det, men jag vet att det finns många där ute som har varit med om det. Idag fick jag reda på en kompis till mig att hennes kille har varit otrogen två gånger mot henne. Hur svårt är det att hålla den i styr? Jag säger bara killar! Fast tjejer kan vara elaka med och det vet jag. Men jag blir så arg att jag har bara lust att SKÄRA av hans hmm ah ni vet. Skämt och sidå, så hemsk är jag inte ;) Eller rättare sagt jag skulle aldrig sjunka så lågt men otrohet gör mig så himla förbannad. Man skapar förtroende för en människa och tror på det de bygger upp och han går bakom ryggen och man lever i en lögn. Seriöst jag skulle bli knäckt totalt och skulle aldrig lita på en människa igen. Fast så har jag sagt förut men ändå. Det skulle vara sår som alltid skulle finnas där. Det räcker med det jag har redan varit med om. Finns det någon där som skulle vilja dela med sig sin historia? Det är dags upp till bevis. Har du varit otrogen eller haft en kille/tjej som har varit otrogen mot dig? Skulle/Tog du han/hon tillbaka när personen har varit otrogen? Jag beundrar er stryck som klarar att gå vidare med livet efter ett sånt här och visst läker tiden alla sår. Det tror jag skarpt på. Men jag förstår inte hur en människa kan sjunka så lågt som att vara otrogen? Det är ingen kärlek. Det är ett förtroendebrott!  


image62

Kommentarer
Postat av: Karin

mm en gul och en blå:)

2007-04-05 @ 20:10:22
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: anna

Ifall man är otrogen är det något fel i förhållandet.. jag har aldrig varit med om detta men känner flera som har. Konstigt nog har jag ibland förståelse.. eller jag vet inte, hihi

2007-04-06 @ 10:57:13
URL: http://declaar.blogg.se
Postat av: amanda

Oj! Nu har jag värsta dåliga samvetet för jag har ju inte hjälpt dig med din design än! Men här kommer första steget :)
Gå in på Design och klicka sedan på Rediga stilmall. På fjärde raden står det en URL grej och det är den url:en som är din bakgrund. Om du tar bort den url:en så blir det en vit bakgrund, men ett tips är att du går in på exempel google och söker på någon bakgrundbild du vill ha. Till exempel "Prickigt" om du vill ha en prickig bakgrund. När du hittat en bild som du gillar så klicka på den så bara bilden kommer upp på en egen sida sen kopierar du bara url:en och sätter in den där den ska sitta (på fjärde raden).

Jag vet att jag har förklarat väldigt konstigt nu men lycka till och fråga mig bara om du vill veta något mer :)

2007-04-06 @ 12:43:12
URL: http://tjoppes.blogg.se
Postat av: fröken Främling

mmm... en gammal pojkvän var otrogen flera gånger med sin gamla tjej medan vi var tillsammans. Dumpade honom på direkten när jag fick reda på det. Tyckte som tur är inte om honom så mkt, annars hade det varit illa kan jag lova..

2007-04-07 @ 13:37:47
URL: http://melankoliskt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0