Påskafton

Sötnosar, hur har eran påskafton varit och vad har ni gjort? Jag bjuder här lite bilder från min påskafton med pojkvännen och hans goa kompisar och fråga mig inte vad jag gör med mina läppar. Jag tror jag försöker fånga in en olinda pose (usch!) Självklart var sexdockan lisa med. Är hon inte söt? ;) (Ibland förstår jag mig inte på kilar!) Vi spelade poker till max men tyvärr gick det inte som en dans. Någon mer som tycker om poker här? Texas holden is the shit! Ha en fortsatt bra påsk :)

image67



image68





Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaa...självklart att han har med sig Sexdokan för det är det enda sex han kommer att få hahhahaha=)=)=)=)=)

2007-04-08 @ 18:14:58
Postat av: Anonym

hahahahaa...självklart att han har med sig Sexdokan för det är det enda sex han kommer att få hahhahaha=)=)=)=)=)

2007-04-08 @ 18:15:12
Postat av: Bea

I love poker, texas hld'em är det bästa spelet ever :D

2007-04-09 @ 11:22:54
URL: http://beo.blogg.se
Postat av: Lovisa

bea. Jag håller helt klart med ;)

2007-04-09 @ 11:24:26
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0