Älskade Diana

image989

På fredag har det gått tio år sedan prinsessan Diana omkom, och nu visar TV 3 dokumentären "Diana: En prinsessas sista dagar".

I augusti 1997 reste prinsessan Diana till Frankrike med kärleken Dodi Al Fayed. I ett försök att skaka av sig paparazzifotograferna tappade föraren kontrollen över bilen och den våldsamma kraschen tog den populära prinsessans liv. I TV 3:s dokumentär "Diana: En prinsessas sista dagar", som visasdes i ondags kväll klockan 21.00, får vi en inblick i hennes sista dagar i livet.


Uppdate: För er alla som missade den.. Hmm hur kan man ens missa det? Dont worry det kommer en repis på Fredag på Tv3 ;) Jag tycker ni borde se för den är så grymt bra. Jag började fan lipa när de följde efter henne så och traksserade henne på detta viset. Tack och lov att jag inte är känd.. ;P Ända vill jag vara det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0