Fan också . .

Usch, jag blir så ledsen på när jag tänker på det här fast vissa säger att förhållanden blir bättre när man bråkar but jag hatar hatar när vi tjaffsar och bråkar. Nu sitter jag i min ensamhet och lyssnar på ballader och det gör inget bättre heller. Jag måste verkligen skärpa mig annars kommer det inte finnas något vi längre. Jag har insett mina brister nu och nu längtar jag bara tills han kommer hem så jag får krama honom och bara kolla honom i ögonen. Dröma mig bort och sakta lyfta lite på vänster benet medan jag får en puss. Åh jag älskar han så det inte är klokt. Jag vill verkligen aldrig förlora honom och jag avgudar att han är så trygg i sig själv. Alla förhållanden har svackor för vem har sagt att allt är som en dans på rosor? Jag tänker inte ge upp fast den känslan dyker upp ibland men livet utan honom skulle inget vara detsamma. Näe nu ska jag försöka syssla mig så jag inte dränkts i mina tårar och överraska honom. Det är nu man inser hur mycket han verkligen betyder för mig.



But here we go. The days is goging now och today har jag min nyinköpta satinjacka (by Hm)
men det är svårt att få fina bilder när man är själv.


image771


image772



(Ni måste ju får se änglen som är på med ;D)

Vem fan har sagt att kärleken är enkel? Hur går det med eran kärlek där ute?
Är det någon love on the air? :)

Kommentarer
Postat av: Olle

Ah, vill också ha en satinjacka!
Såhär ser jag på uttrycket livet är en dans på rosor: Ibland trampar man på taggar och ibland trampar man på
blad.
Ah, kärlek är då underbart.

2007-08-15 @ 22:34:04
URL: http://kartbarnharmanganamn.blogg.se
Postat av: Jenny

Gah! Du passar ju i ALLT människa! :D tänk om 1/5 av alla mina kläder kunde sitta så bra på mig .. ååh långa ben, lång slank kropp .. vill ha, vill ha .. kanske får göra en "ben-förlängning" tvi fan .. eller inte :/ *ont* iaf .. du har skit snygg stil. Kram

2007-08-16 @ 01:49:53
URL: http://jennyandthecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0