Gott folk hur har ni råd?

Idag har det vatt slappt och lugna puckar. Jag har tvättat, damsugitt och handlat massor med mat. Det är ju sjukt vad dyrt det är med mat igentligen och det märker när man inte bor hemma. Först gick jag och pantade sen kollade jag priserna och jänmförde. Uhh jag känner mig som världens fattigaste fast jag har tusen bättre än många. Jag förstår inte en chans hur de människorna som lever på bidrag har råd att överleva, för allt kostar en förmögenhet och jag vet att bidragen är inte höga.

Nu sitter man och väntar på att baby ska komma hem, för han är så duktig o tränar !! När en annan tjuvkollar lite smått på väskor. Det är inte klokt vad jag vill ha denna väskan. Give me babes ;)

image759

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0