Hmmmmm. Dumle ^^

Igentligen är detta en utamning men jag skiter i det och gör det som en lista så ni få lite mer om mig. Here we go... Let´s start ;)

♥ Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.

* Vart jag än går måste jag ha öronhängen eller något smycke runt om mig annars känner jag mig så naken.
* Jag kollar mig alltid i speglen innan jag går ut någonstans och putar med läpparna. (haha jag har fått för mig att det ger lycka.)
* Jag skäms inte över att fisa för jag tycker det är naturligt men det är inte ofta de kommer ut de små pruttarna ;)
* Jag har en fruktansvärt fotfobi för det är bland de äckligaste jag vet.. OoOoO nu kom stanken upp.
* I framtiden vill jag jobba som socinom och jobba med ungdomar och barn som far lilla ut. Sen vill jag extra knäcka att skriva en modesida i någon tidning för jag älskar att skriva och speciellt när det gäller kläder.
* Jag har skrivit en bok men fin slipper på den ännu. Den du ;)
* Jag älskar att spela musik högt och dansa och sjunga till.
* Jag älskar att skratta för jag vet att de får andra människor att må bättre. Men jag har sånt cpigt skratt. Det är speciellt som alla säger så det kan hända att vissa kan skratta åt mig haha ;)
* Jag fullkomligt ääääälskar ärtsoppa och böner (som jag vet att många hatar.)


image970

Det blev mer än åtta saker men skit samma... Gör en lista du med ;)


Kommentarer
Postat av: Browneyed

En bok? Det låter najs.. Får man veta vad den handlar om? :)

2007-08-26 @ 17:24:19
URL: http://bbrowneyed.blogg.se
Postat av: Lovisa

Jajemesan :) Det är en självbiografisk bok som handlar om mitt förfluttna som förföljer mig. Allt från när jag fick reda på att jag var garvid, mobbning,överfallet och leva i en svår depression.

2007-08-27 @ 12:46:21
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0