I feels like that sometimes

Akon - Lonley

Tragiskt men sant.... Men när mamma försvann har aldrig något blivit som detsamma och jag vet att något aldrig kommer bli detsamma.

Jag ser ändå massa postivit efter det som har hänt för det har fått mig inse massa bra saker. Hur mycket jag verkligen älskar min familj och vad jag har vissa vänner och jag fattade inte hur jag kunde sluta min klass. Den slår ju alla <3 Sen har jag börjat tag i saker och ting. Jag har nu börjat tag i körkortet och efter jul ska jag äntligen börja helgjobba. Jag tänker framåt och det är positivt sen mitt i sorgen så har jag fått hjälp. Profionell så jag hoppas ber att jag kommer komma ur detta mörker. Och det som värmer mest är människor som beundrar min stryka. Jag vet att jag klarar mig och tack allt skit man har gått igenom har gjort mig STARK. Det är sorgligt att det är så och tilliten har börjat försvinna för vissa människor.

Just nu är jag lite ego för jag tänker ofta på mig själv men efter en sån här så måste man vara det för att komma på benen igen. Jag har nu tankar på med att får ut allt i min bok och börja skriva om den lite. För jag vill hjälpa alla där ute att hitta ljuset....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0