I love You

Nu ska jag slå min kille en omgång i spel sen blir det glo på film och nanna för jag måste upp vid tio imon. Usch ^^ Ha en fortsatt lovley måndags kväll.....






Han gör mig lycklig.. :)
image860


Uppdate: Jag vet inte om du läser min blogg men jag chansar på det. Jag vet inte hur många gåner jag har sagt. HÅLL DIG BORTA IFRÅN MIG. Om du inte slutar snart att ringa och följa efter mig polisanmäler jag dig och acceptera min familjs val. Du gör allt ännu värre än det är och låt oss få sörja ifred och jag tvekar inte en sekund att anmäla dig.

Skönt att få det sagt... Puss på er alla <3<3

Kommentarer
Postat av: Zophia/Fia

Jag måste bara fråga vem du menar..för jag vet att du skrivit om mig i en av dina bloggar tidigare därför blev jag lite fundersam nu..för jag har varken ringt eller nånsin sett dig...jaja..ville bara framföra detta..

2007-08-21 @ 00:11:57
URL: http://www.nogg.se/zophia
Postat av: Lovisa

Har jag skrivit om dig i min blogg?? det visste jag inte ;) Det var något nytt! ;S Jag tänker inte nämna namn och sånt men den personen som läser, om den personen nu gör det kommer känna sig träffad ;) Take care :)

2007-08-21 @ 02:28:18
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Kristina

Så söta ni är då:)

2007-08-21 @ 09:58:14
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: Carina A

Lovisa jag hoppas att du inte menar mig. jag accepterar din familjs beslut jag ville bara skicka ett sms och visa att jag tänker på er för det gör jag kram. jag tror att jag anar vem det kan vara du menar!

2007-08-22 @ 15:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0