I´m off

Postat av:

du måste verkligen lära dig
hur man stavar...

2007-aug-29 @ 13:56


Jag vet att jag måste det och vissa ord är slarvfel och ibland blir det att man håller i en tagnet för länge men du ska veta att jag gör mitt bästa. Men sanningen är att jag har dyslexsi (hoppas att jag stavar rätt nu ? ;P) och det är en kamp för mig att skriva. Jag har inte sån svår som vissa men jag har kämpat i genom mina år och jag får ofta höra att jag är värdelös på att skriva och ingen har riktigt peppat mig förutom min familj. Men på senaste tid eller rättare sagt när jag började gymnasiet så gick det upp för mig. Jag fick Vg i Svenska A (fick fan glädjetårar när jag fick reda på det) och den läraren fick min självkänsla tillbaka och du.... Jag har till och med skrivit en bok och visst jag kan inte stava hundra procent rätt but nobody is perfekt ;) Jag ber om ursäkt för det eller fan heller jag tänker INTE be om ursäkt för det är inte mitt fel...



Kommentarer
Postat av: Helena

Du skall inte alla be om ursäkt. Det skall alla idioter till människor göra som är så korkade så att de inte förstår att du inte stavar fel med flit!
Kram!

2007-08-29 @ 17:21:29
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: louise

Exakt, du ska inte be om ursäkt för nånting!! det sitter en massa viktigpettar ute i sverige som stör sig på sådana små bagateller som stavfel. : )

2007-08-29 @ 17:49:05
URL: http://cypaz.blogg.se
Postat av: Lisa

Eu ska verkligen inte be om utsäkt. Och du som skriver detta till henne du kan dra åt helvete jävla skit hög

2007-08-29 @ 21:23:38
Postat av: Sandra

Åh! Jag blev så glad för din skull att jag rös när jag läste att du fick VG i svenskan :)! Fy vad roligt!!!! Och strunta i kommentarer om stavfel, hey, jag har inte dyslexi men jag stavar fel titt som tätt ändå av rent slarv och för att jag är för otålig :). Min bästa polare är words stavningskontroll :P

2007-08-30 @ 09:57:50
Postat av: Anonym

Du skriver bättre än de flesta jag känner som inte har dyslexi ska du veta! Skit i andras åsikter. Nobody is perfect

2007-09-01 @ 18:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0