Jag gudiar er runt i Kolmården..... Njut och se ;)

Jag har nyss kommit hem från Kolmården... För att sysselsätta oss på vägen så snackade vi engelska och shit vad jag lärt mig idag. För en gångs skull börjar jag fatta mer och mer. För ni som inte känner mig tänker jag säga att jag har grymt svårt för engelska men snart är det natinoella och då gäller det att bita ihop så gott det går. Det går ju framåt iallafall.... I am so ;) Yeeees. Idag är verkligen minnen för livet och jag vet att mamma var med oss. Se och njut sägher jag bara. För nu ska jag gudia er i min lilla djurpark. Tappa in te ögonen bara för det ni ser något för underbart hahaha Håll i hatten för nu kör vi ;)

Det började med att vi köra iväg med denna busen och tog en snabbis fika på vägen.. Klockan 7.15 gick den ifrån Huskvarna. haha och min farfar kör en pose ;)

   

Ocxh när vi väl var framme hade klockan hunnit bli 10.00 och genast åkte vi genom derats safri och mötte dessa och andra djur... tex lejon ! De påminde sjukt mycket lejonkungen..
image896

Senare när vi väl var inne i parken så tog Lisa fisa och jag linbanan runt och snackat om att det var lite små läskigt. Men som tuff som vi är ropade vi mamma när det blev för mycket haha ;) sen att de blåste så jäkligt gjorde det inte hela det bättre. (Titta nog på bildera så ser ni. Värsta stormen jue ^^.) Jag bjussar lite bilder som jag tog ifrån linbanan...

     
  
      

När vi väl hade landat gick vi till Bamse. Det var det som lockade oss mest för han är ju sååå söt ;)
image908

    

Nästa stop blir att se alla djuren så häng med så ska ni få se vad jag såg.... ;)
image913

image951

  

OooOooO nu blev det sälarna och sjölejon.. Vi hade sån tur med att vi fick se en uppsvning.
image919

image920

image921

image924

 

Därefter kom vi till mina älsklingar. Delfiner :) OoOo vad jag älskar delfiner kan jag säga och så söta de är. Synd bara att min kamra sög i detta mörker och jag hann inte hitta den där knappen som man ställde in men lite ser ni iallafall ;)

Och massor av människor vill se delfin showen. Fast jag förstår dem. Showen var fantatisk...
image926

Spänningen är olidig...
image927

  
  

Sist men inte minst träffade vi våra släktingar. Aporona ;)
image933

image934

image935

      

image943

image944

image945

image946

Borste my bad hair day och sen att man glömde spännen gjorde att man såg ut som ett uffo ;) Detta är nya modet babes. I kiddindg... ;P
image948

image947

Blir ni lockande till kålmården tack vare dessa bilder? Skit kul var det iallafall... 
Det ligger en bit utanför Norrköping om ni undrar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0