Jag har vunnit en modelltävling...

Ännu natt.. Jag drömmde om så sjuka saker igen. När en sån nära person försvinner känns det som tiliten bara försvinner och försvinner mer. Jag litar hundra procent på min kille men ända kan jag få sån magklump i magen. Som inatt. Jag minns att jag hade vunnit en modelltävling och jag stod där framme i rampljuset och sen fick jag se min kille stå där och jag kände hur tacksam jag var att han var där. Han drog hem lite tidgare än vad jag gjorde och när jag väl var hemma så hittade jag han med någon annan och jag kände hur jag rös till hela kroppen och kokade av ilska och när jag pratade med mitt x och han fick se hur han hade sårat mig så sköt han honom. Jag skriker och skriker och när jag väl kommer till fram honom.... Säger han: Jag har alltid älskat dig så somnar han in. 

oooja jag tror allt att jag har kollat för mycket på film och som min kille säger: Jag kan få för mig så galna tankar ibland... ;P Jag vet att min själ inte är den bästa när så många människor har krossat mitt hjärta men jag har förlåtit och gått vidare men tilliten har allt minska då. Jag har verkligen svårt att lita på människor och om de kommer för nära så sticker jag. Jag har alltid flytt från allt men när jag mötte min kille så vågade chansa allt och det är jag glad för. Simon och Lisa kan aldrig hur tacksam jag är för att de finns i mitt liv... Kärlek måste man få annars dör man..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0