Lovisa goes on G and listhumör...

Klädsel just nu: Svarta leggins, stor svart kofta och ett vit pricket linne.
Frisyr: Solariun doftande hår i en ihop släng knut.
Låt: Klart jag spelar musik just nu är det Akon med "Don´t matter"
Tv: Jag har ljudet för min lillasyrra kollat på Dushney chanel
Vill ha: Maaaaaat.. Jag är gör hungrig :(
Dagens tråkigaste: Bussjäklen gick sönder..
Dagens roligaste: Att jag såg Lisa pp bussen

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: Det var simon de ;P
Såg dig gråta: Min lärare
Fick dig att gråta: Saknaden efter my mum ;D
Fick dig att börja skratta: Äkta skrattet är från Stinas videklipp..
Du gick på bio med: Senast jag gick på med var Lisa och vi såg Caio bella.
Du gick på stan med: Lisafisa aaaagen. Märks det att hon och jg hör ihop? hah
Skickade ett e-mail till dig: Sisst fick jag från kyssjohanna faktisk
Skickade ett sms till dig:  Det var Lisa :)

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:

Gråtit: Yes, i flöder. Jag laddar inför begravningen... I kidding ;)
Köpt någonting: Ohhja.
Varit sjuk: Räkans snorig? ;O
Sjungit: Sjävklart
Sagt "Jag Älskar Dig" : Not today :/
Träffat någon ny: Träffat som i bekantat mig med någon ny? Näee..
Saknat någon: Ja, det är väl alltid någon man saknar. Just nu är det Vicki och mamma.
Kramat någon: Ohja i massor. Jag är kramsjuk idag haha ;P
Pussat någon: Yess på min lillasyrra. Hon vill alltid ha pussar
Ätit: Godis och lite wok men snart blir det mer.. Jag väntar på att de ska ropa att maten är done.. ;P

Gör du denna listan med. Jag utmanar er alla..... Kom igen. SLUTA att vara såna fegisar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0