Men hallå...

Är det inte det modet som är nu?

image993

Iallafall tror jag det är tagit runt 1990 för jag är född i Januari 1989 och jag ser ut att vara 1 år kanske. Jag har nyss suttit kollat igen albumnet som mamma gjorde åt mig och det är bilder från idag tills jag var bebis och snacka om att jag var super söt som barn haha ;P Massa tokiga och idér på gång och ni ser hur vacker mamma jag hade. Hade låter så grymt hårt och jag gråter när jag skriver det här men jag tror det är ända utvägen att komma ur det att PRATA om det. Jag måste få ut allt som jag känner. Jag vet iallafall vad jag fick min skönhet ifrån och det är min älskade mamma <3 Jag säger bara ta vara på era föräldrar och visa all kärlek för en dag är det försent och mina små söt vänner livet är för gott...

Jag hatar torsdagar och imon är det en månad sen..


Nu ska jag gorra i mig mitt varma täcke och kolla på en Disney film... Hmmm undrar vilken det blir?? Det får hjärtat avgöra ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja ibalnd önskar man ju att Sverige också såg ut som ett "utomlandsland" :)

2007-08-29 @ 12:41:47
URL: http://elpejlin.blogg.se
Postat av: Mummeldjuret

Jag vill bara säga att min mamma tog sitt liv när jag var 15 år. Jag tänker inte säga att jag "vet hur du känner" eftersom sorg är något högst individuellt. Men jag tror att det är väldigt viktigt att inte stänga in känslorna. Det är bra att du vill/vågar skriva om det. För mig tog det flera år innan jag klarade av att ta tag i min sorg. Jag beundrar dig som gör det!

2007-08-29 @ 16:07:10
URL: http://mummeldjuret.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0