Nu vet ni det sötnosar ;)

Postat av: Emy

Vad hemskt att förlora sin mamma, kan inte tänka mig hur OTROLIGT LEDSEN jag skulle bli. Skulle gråta varje dag i resten av mitt liv. Tycker synd om dig :'( Men ändå ser du ut att vara lycklig :S
Livet går vidare, men man glömmer aldrig nåt sånt här.

2007-aug-29 @ 22:48

Hejsan Emy :) Ja, vad ska man säga.. Livet är som en bergodalbana och du ska veta hur STARK en människa igentligen är. Jag har sagt många gånger om det händer min mamma något så tar jag livet av mig.. Jag har varit orolig över det ett bra tag att hon inte skulle stå ut. Och när man får reda på sånt besked av polisen rasas bit för bit ihop. Jag trodde att livet var slut och jag grät och skrek och det är en naturlig reaktion.. Men efter hjälp man kan få så kan man trots allt gå vidare och jag ser bara inte negativt med det som har hänt. Jag försöker hitta lösningar för jag har insett att livet är för kort och jag vet att mamma skulle vilja att jag gick vidare. Jag är så förbannad och arg på henne så ni kan aldrig ana fast samtidigt vet jag att hon har frid nu. Hon slipper den där idioten.. Jag ställer mig ofta frågan hur kunde hon lämna alla sina älskade pga en skit m.m Hon sa själv att vi var hennes allt. Men jag har insett vad tjänar man på att grava ner sig? Jag har gjort det tillräckligt!! Och min mamma var min bäste vän och allt som jag sa men efter sånt här besked får man tänka om och då inser man hur underbar pappa, extra mamma och syskon man har samt världens underbara släkt. Tillsammans är man stark.. Yes, jag är lycklig fast det här hänt. En del av mig saknas och det känns som kniv i hjärtat varje dag men en dag kommer jag veta att det var det bästa för mamma. Livet var för hårt för henne och nu är hon min finaste ängel. Jag känner ofta hur hon är med mig <3  

Kommentarer
Postat av: Stina-Lee

det är så hemskt att förlora en förälder :( Men livet går vidare vare sig vi vill det eller inte. Det är bara att fortsätta kämpa.

2007-08-30 @ 11:34:52
URL: http://stinalee.blogg.se
Postat av: Emy

Väldigt, väldigt bra skrivet. Det är bra att du delar mid dig av det här, du får säkert de som läser detta att tänka på ett helt nytt plan. Jag själv är jätterädd för döden och hatar att tänka på det. Hoppas att du får det bra iallafall och att din bok kommer att kunna publiceras inom en snar framtid. Isådanafall vill jag läsa den :)
<3

2007-08-30 @ 21:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0