Orkar ni så orkar ni ;)

  • Är du svartsjuk? Nja inte direkt. Jag skulle aldrig stå ut med en kille som var svartsjuk så därför försöker jag inte vara det själv. Det räcker med en kille jag hade en gång i tiden. Urrk!

  • Vilket ämne gillade du mest i skolan? Gillade haha jag går fortfarande kvar men det är nog Barn och fritidsämnerna när man läser om barn och deras pyskologi.

  • Nämn ett jobb som du aldrig skulle kunna tänka dig att ha: Jobba inom komunen

  • Är du troende? Nja det vet jag fatiskt inte. Jag tror på lite men inte allt. Fast det blir nog Ja :)

  • Vilken färg har din tandborste? Rosa o vit

  • Har du åkt ambulans nån gång? Nope och inget jag vill heller.

  • Tycker du om DrPepper? woot?

  • Har du fått massage nån gång? Ohja nästan varje dag av my baby.

  • När klippte du dig senast? För en vecka sen.

  • Sötlakrits eller saltlakrits? Salt.

  • Ser du dig själv som lång eller kort? Lång helt klart !!!

  • Vad har din mobiltelefon för märke? Samsung

  • McDonald´s eller Max? Innan var det Mc.d men nu är det helt klart Max.

  • Har du ett överkast på din säng? Jajemensan

  • Har du brutit nåt ben nån gång? Nope stukat foten =/ 

  • Använder du ett bokmärke eller gör du "hundöron" i böcker? haha jag gör "hundöron".

  • Hyrfilm eller biobesök? Det är mysigaste med hyrfilm men det är allt trevligt på bio med.

  • Tycker du om ord? Ööööhhhh (A)

  • Minns du någon speciell person från din barndom? Självklart

  • Har du hår på ryggen? Nooooo

  • Äter du fiskbullar? Skulle inte ens komma på tanken 

  • Beskriv din humor: Lite för mycket sexhumor

  • Använder du morgonrock? Min rosa fleccemorgonrock älskar jag.

  • Sist du dammsög, dammsög du bakom soffan då? Nope. Shit vilka frågor det kan finnas.

  • Nämn en sexställning du gillar: Haha det där håller jag för mig själv.

  • Har du ordning eller oordning i dina byrålådor? Just är det ingen reda alls :( Noot good!

  • När blir man vuxen, enligt dig? Oj nu måste jag tänka efter.. Hmm det är när man har ett stadigt jobb och bor inte hemma och att man hittar en egen lösning utan att fråga mamma och pappa massa saker hela tiden.

  • Använder du balsam efter schamponeringen? Klart"

  • Nämn en skiva ur din skivsamling: Skivan som slog upp var five.

  • Vad gjorde du i går kväll? Jag myste med mormor och försökte få lite liv i henne ^^

  • Yngre eller äldre män? Äldre helt klart.

  • Använder du accessoarer? Så gott som varje dag. Jag kan inte gå ut utan väska och armband. Jag känner mig så fruktansvärt naken annars.

  • Har du varit riktigt, riktigt megafull någon gång? Maga full och mrgafull men förra cityfesten drack jag alldeles för mycket.

  • Vill du skaffa barn? Yesbox, massor!!

  • Hund eller katt? Hund

  • Har du några syskon? Yes fyra stycken

  • Gillar du att shoppa? Vem gör inte det? ;)

  • Var är dina föräldrar ifrån? Hmm mina föräldrar vill inte att jag nämner något om dem så jag håller min trut istället ;)

  • Har du hånglat med någon av samma kön? Oh no. Icke är man fjortis.!

  • Vilken kanal tycker du bäst om? På dagarna är ztv för all musik men på kvällen är det kanal 5.

  • Brukar du handla på second hand? Jora, det händer.

  • Har du en tatuering någonstans? Nope, men snart. 

  • Jeans eller shorts? Just nu är det kortkort shorts. 

  • Var fikar du helst? Jag älskar vasa påtar i Jkpg men i Gävle blir det nog på nian. Mysigt och så sen ser man massor av människor.

  • Vilken butik hittar du alltid någonting i? Hm, de har allt :)

  • Vinter eller sommar? Sommar.

  • Vem står dig närmast? Innan mamma försvann stod hon mig närmast men nu är det Lisafisa, simon och mormor. 

  • Vilket klädesplagg är ditt bästa köp? Jag älskar min nya satinjacka och den används flitigt kan jag tala om.

  • Till vilket land skulle du vilja åka? Hawaii

  • Var bor du om 10 år? I Gävle tror jag nog.

  • Världens bästa uppfinning? Det är nog mobilen. Vad skulle man göra utan den? 

  • Mammagris eller pappas lilla flicka? Jag är alltid varit pappasflicka. 

  • Hur svarar du i telefonen? Ah det är Lovisa :)

  • Har du någon dålig ovana? Tyvärr har alla vi våra dåliga sidor. Jag är alldeles för dålig på att komma i tid.

  • Skulle du kunna byta liv med någon, och i så fall med vem? Jag är rätt nöjd med mitt så nej tack fast det är jobbigt just nu.

  • Är du duktig i skolan? Att man är. Jag kämpar som en kämpe, that is it! 

  • Kommer du ihåg första kyssen med din älskade? haha klart man gör det. Ett minne för livet.


  • Kommentarer
    Postat av: malin

    svar: hehe okej. modellen passar henne iaf (:

    2007-08-09 @ 21:58:57
    URL: http://p0se.blogg.se
    Postat av: Anonym

    öhhh, om du altid vart pappas flicka varför står han inte dig nära då

    2007-08-10 @ 20:25:56
    Postat av: marie

    Måste få fråga nu, är själv BF elev, dock gick jag ut 06 så min fråga är vilken kurs menar du med barn o deras psykologi? Vad jag minns läste inte vi någon sån kurs, men o andra sidan var de ett tag sen jag gick i skolan också så man glömmer ganska fort :P

    2007-08-10 @ 21:35:04
    Postat av: Lovisa

    Who are you?

    2007-08-12 @ 03:00:37
    URL: http://hallonkyssar.blogg.se
    Postat av: Anonym

    Marie :)
    Man läser den kursen i ettan och det är med deras utveckling sen vet jag att det kommer lite i tvåan med men du kanske valde en annan inriktning? :)

    2007-08-12 @ 03:01:59
    Postat av: Marie

    Nej jag minns inte, men de är ju 3år sen så inte så konstigt. Jag läste pedagogisk o social verksamhet. Mycket spännande :)

    2007-08-14 @ 18:21:18

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0