Snabbfakta

Jag tänkte ställa fem snabbis så ni får veta lite mer
vem det är som sitter bakom datorn.
Lets go babes . .

Vad tror du om du gör om tio år?
Om tio år har jag både barn och villa på stranden. Sen har jag rest runt i världen och upplevts massa sen hoppas jag också på att jag har startat sveriges mordanaste barnhem för ungdomar som har det svårt.

Vilket land skulle du vilja uppleva?
Det har alltid varit en dröm att få åka till Hawaii och dit ska jag en vacker dag. That is it!

Vad är du nöjd med dig hos själv?
Om jag ska vara ärlig utan att låta skrytmåns så är nöjd med allt förutom min gudomliga näsa. Alla har vi våra komplex men jag är glad för att jag börjar komma över dem. Jag har en riktigt utlänningnäsa(i mina ögon och inget illa till utlänningar) men den är fin den på sitt sätt. Mest nöjd är jag över min längd och benen. Jag älskar dem och därför använder jag gärna korkort ^^

Om du vann en miljon vad skulle du göra då?
Jag skulle ge pengar till min mormor och sen skulle jag bjuda hela min underbara familj och släkt på en resa som de aldrig kommer glömma. Det förtjänar alla nu i dessa mörket sen skulle jag självklart shoppa en hel del. Ååååhh vilken dröm.

Vad vill du säga till alla?
Va er själv för det finns så många andra som spelar massa jävla roller. ALLA duger så bra som de är. Vi är unika och man ska vara stolt för den man föddes. Sluta leta massa jävla fel för det gör bara allt ännu värre och va rädd om er familj än en dag är de kanske borta. Jag har märkt att det som man aldrig tro kan hända händer allt för ofta.


Nu de sista dagarna har jag tänkt på med.
Hur starka vi människor verkligen är. Det är ju inte klokt.
Oftas säger man utan homon/henne skulle jag dö
men på ett och annat sätt går livet vidare ändå
fast det är en oändligt saknad . .

Nu är det era tur. Kopiera frågorna och svara i bloggen om ni orkar ? Come on ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0