Sommaren 2007

Det bästa: Det bästa har varit att man får sova ut hela dagarna och slippa den stressen.
Det värsta: Att min mamma gick bort.
Det roligaste: Det var nog de veckorna jag jobbade. Jag hade döh kul och träffade mycket folk.
Det tråkigaste: Att en nära vän till mig börjar försvinna ur min värld. Vut shit happends
Bästa resan: Upp hit till Gävle och träffa pojcken :)
Mitt bästa fynd: Ojoj vilken svår fråga men det måste vara min satinjacka. Fynd och fynd, den var ganska dyr ;) 
Bästa boken jag läst under sommaren: Jag håller på att läsa gömda och tyvärr är den ända boken jag har läst över sommaren. Bad, i know ;D
Godaste glassen: Magnum mandel, ingen slår den eller Mc.Donken glassen. Gör good med daim. Åhh bara för det ska jag iväg till donken sen och köpa klass. Tsss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0