Welcome kära Jönköping

Pussst..... Mycket som ska göras nu innan jag åker. Snart kommer mormor med och vi ska ta en snabbis fika innan jag åker. Rättare sagt klockan 13.00 sitter jag på tåget och påväg hem till kära Jönköping. Borta bra men hemma bäst??? Det brukar ju låta så men det kan jag inte säga längre för mitt hjärta tillhör Gävle. Lovley city ♥

image861

Hurry up nu Lovisa och sluta slöa. Men jag måste passa på att visa en nyhet kyssjohanna har fått in. Det ska verkligen inhandlas när jag har pengar.



And look in min bild jag har gjort själv. Aplängesen men vadå den är ju såååå snygg med kontrasten tycker jag.

image863


Ha en lovley day allihoppa och ha de så bra man kan bara ha... Förresten vad händer för er idag? ;)


Kommentarer
Postat av: Fia

Ja jag kom på det sen att det kanske inte alls var mig du skrev om den gången utan samma person som du menade sist..sorry..Alltså jag har ju inte direkt nån kontakt med honom på det viset..han har ringt mig nåra gånger å det tog ett tag innan jag fattade..första gången svarade jag mest för att jag tänkte att han kanske hade nått att berätta..var ju trots allt han som kom med hela nyheten till mig..men nu tycker jag enbart att det börjar bli lite jobbigt..jo jag vet hur hon hade det med honom och jag har grubblat mycke på om det verkligen var så som han sa den kvällen..men man kan ju inte göra så mycket nu desto värre...jag kan säga att jag känner lite som dig,att mycke skuld ligger hos honom..ja jag kanske har skrivit konstigt men det blir ju lätt så när huvudet säger en sak och hjärtat ett tannat..och det är klart jag fortfarande är ledsen och har svårt att förstå hur hon bara kan försvinna...kanske är lättre för er på ett sätt som har varann att prata med,jag har liksom ingen som kände henne så som jag gjorde..min sambo har ju träffat henne en hel del å körde upp oss till psyk..men det blri ändå som inte på samma sätt som att prata med släktingar...men men..jag gör mitt bästa och det gör ni oxå..ja klart jag kan säga det OM han skulle ringa mig igen,fast jag tror inte att jag kommer svara då..orkar liksom inte vara nått stöd för honom..han får stå sitt kast helt enkelt...Hoppas hemresan går bra och lägg en hand på kistan och skänk en tanke från mig är du gullig..Kram..Ps:vet du vem som har mina filmer?

2007-08-21 @ 11:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0