10 olika sexställningar

Yes babes.. Lets talk about sex... Här får ni veta lite om olika sexställningar och jag hoppas att ni njuter rejällt där ute för det är ni värda..

image1991

Pantern på grenen:
Samson: Den är jävligt bra eftersom jag kan se henne och ta på henne samtidigt.
Sabina: Den är bra för man kan ta på sig själv samtidigt som man går upp och ner.

Vem vill inte vara kung i sängen? Men hur fan gör man?! Och måste det verkligen vara så avancerat?
Samson och Sabina vågar tycka till.


För många tjejer och killar är det tabu att prata om sex. Men man läser gärna om vad andra har att säga...
Vi träffade Samson, 34, och Sabina, 25, som jobbar som porrskådespelare och lät dem kommentera ställningar. De har mycket erfarenhet och vågar berätta vad de tycker.
I det privata föredrar de båda enkla ställningar istället för krångliga akrobatiska sexnummer. De tycker också att det är viktigt att man har ögonkontakt med sin partner under samlaget
Ställningen "Doggystyle" är favoriten.
- Då kan man köra både hårt och lugnt. Jag gillar inte små rörelser, det ska inte bara vara snabbt in och ut, säger Sabina.
Den är skön av flera anledningar enligt Samson:
- Jag har full kontroll och kommer riktigt djupt in.
Sabina tycker att många killar tänker för mycket på sin egen orgasm. Hon tycker att det är viktigt att man pratar med varandra om vad som är skönt.
- Fråga om det känns bra när du slickar, kolla om du gör rätt. Vi suger och frågar om det är för hårt eller om det är bra. Killar som inte är lika intresserade av att tjejen också har det bra är usla i sängen!


image1992


Änglastöten:
Samson: Ruskig! En av favoriterna. Bra kontakt med tjejen och ett fast grepp om skinkorna. Känns förbannat jäkla bra i könet. Man ser brösten guppa och kan ta på dem, perfekt.
Sabina: En ganska vanlig ställning. Vissa kan vara rätt så komplicerade. Den här är inte det

image1993

Svävande anden:
Samson: Helt ok.
Sabina: Den kan vara skön och bekväm. Killen får hålla upp och göra jobbet. Han kommer in längre så här.

image1994

Marschen:
Samson: Har gjort den som en rolig grej. Den funkar, bara man ger sig fan på det.
Sabina: Hmm... kommer inte ihåg.

image1995

Den österrikiske guvernören:
Samson: Jag har inte gjort den, men en liknande. Den är jävligt svår för kuken är böjd.
Sabina: Shit! Den har jag inte provat. Men skulle inte vilja heller - den ser för komplicerad ut.

image1996

Den lilla sjöjungfrun:
Samson: Sådär. Ibland funkar den bra, ibland inte. Den här hänger på tjejen om hon kan agera.
Sabina: Om jag har gjort den så kommer jag inte ihåg. Den ser inte bekväm ut.


image1997


Sjöstjärnan:
Samson: Den har jag aldrig gjort, den är säkert skön. Påminner om "Skeden".
Sabina: Den har jag gjort. Passar säkert bra när man vaknar eller kommer hem på kvällen. Då kommer killen in med sin kuk när man ligger i sängen.

image1998

Bron över floden:
Samson: Har aldrig kört, ser förbannat mer skön ut än svävande anden.
Sabina: Den är skön, nästan som att köra bakifrån. Killen kan komma in... och ut i långa rörelser. Då kan man köra både hårt och lugnt.

image1999

Bermudatriangeln:
Samson: Den är faktisk väldigt skön. Man kommer djupt in. Man kan göra mycket på henne.
Sabina: Ser bekväm ut. Känns nästan som en missionär. Man ligger på rygg, särar på benen och sen är det bara in och ut.

image2000

Blixtlås-blixten:
Samson: Den har jag gjort. Skön! Man blir extra kåt för den är spännande och hemlig. Man säger: "Vi tar en snabbis".
Sabina: Sån där man gör på fyllan. Den är spontan, man kan göra det bakom något träd eller en buske.


Själv har jag inte provat alla av dessa, men helt klart är missonären den bästa precis man har träffat varandra sen kan det utveckals.. Iallafall om man är inte den självsäkraste i sängen, you know ;) Någon porrstjärna skulle jag aldrig bli ;) De som jag har provat av dessa ä blixtlås-blixten, Bermudatrianglen, Sjöstjärnan (åhh den gjorde mig so horny ;P), den lilla sjösjungfru & änglastöten. Puuh detta var jobbigt att berätta det här och när jag ser mig i speglen är jag generad haha men got for it.. Sex är en njutning och något man inte ger bort sådär. Jag skulle aldrig klara av att ha sex med en kille som jag inte gillade, okej där ljög jag men han är ett undantag för nästa kille jag möter kommer jag vänta på en evighet och vi ska utvecklas han och jag ihop... Klart man är romamtiker som tro på sann kärlek ;P

image2001

Yeees, jag är allt en glad fis ;) 



Källa, google.




When you are redy och vill ha något fint tänkte jag tipsa om dessa budget favoriter från Hm ;)


image2002

Du kommer lätt vara kungen i sängen efter det här ;)

Kommentarer
Postat av: Evelina

haha vilka bra tips =) fast många ställningar känns lite överskattade tycker nog jag =)

du är söt som alltid =)

2007-12-10 @ 20:03:34
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: erik!

addamig! kyss! fina bilder haha!

2008-04-01 @ 10:31:03
Postat av: Anton

Håller på med ett skolarbete om sex och det här var en bra sida att komma igång med,Tack för att någon vågar och angaskerar sig.



Kanske leite för ung för den här sidan men man ska väl lära sig lite om sexlivet! Tacksam 14 åring.

2009-12-06 @ 01:33:35
Postat av: lkaefafl

Ännu en totalt meningslös blogg ...

2009-12-07 @ 01:11:28
Postat av: Bjarne Eriksson

Mycket bra om sex man bör pröva olika sexställningar.

Blixtlås-blixten var den första jag prova jag var 15 år hon var 29 år.

Det är många år sen för i dag är jag 47.

Hon tvinga mig till sex först var jag rädd men när kuken var inne så mådde jag bra.

Den österrikiske guvernören skulle vara skön att prova den måste vara bra att röv knulla med.

2009-12-15 @ 10:53:30
Postat av: Niklas

Känns som lite väl utstuderad propaganda för rasblandning. Någon som försöker vara politiskt korrekt och präktig och tar i så han/hon spricker... :-)

2010-07-16 @ 00:13:08
Postat av: Sven

Svävande anden och sjöstjärnan är mina favoriter av dessa, men den som jag gillar mest är nog 69 an då jag får slicka min älskade så hon kreverar i extatiska orgasmer efter orgasmer........ men sjöstjärnan är underbar för då kan man smeka både hennes bröst och hennes underbara sköte så hon får det sagolikt.

Svävande anden då kan man komma in långt och hon kan även jucka mot om hon vill.

Sven



2010-09-04 @ 23:23:43
Postat av: Anonym

Fan vad sexig du är

2010-10-28 @ 22:01:11
Postat av: Anonym

dame i´m hot

2010-11-14 @ 16:36:52
Postat av: Anonym

i´m hot and have a boyfreind

2010-11-14 @ 16:38:54
Postat av: cc

cc is hot

2010-11-14 @ 16:40:01
Postat av: isak

Im horny and drunk. do u wanna put me on fire, then text me on [email protected]

2010-12-18 @ 20:11:42
Postat av: cc

My boyfreind broked up

2011-02-26 @ 14:23:59
Postat av: Anonym

I´am HOT

2011-02-26 @ 14:25:05
Postat av: fd. uttråkad

Tack för asbra tips, nu kan man testa lite nytt! Go girl, gött med fler tjejer som törs snacka sex! :D

2012-03-19 @ 22:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0