Bakom mörket stiker ljuset fram

image1924

Vilken tråkig blogg jag börjar ha.
Jag blir nästan deprimerad av att se den att jag visar så mycket som jag känner. NO talk about the feelings för annars mår jag hur bra som helst. Jag sitter just nu känner rytmen och sjunger med Michael jackson. Jag spelar så mamma kan höra det. Jag vet att hon är där uppe och dansar på molnen. Jag kan till och med se hennes leénde framför mig. Hur hon står där med en golvmupp och rockar loss haha Hon är så skön min ängel <3 


Idag har jag inte gjort mycket.. Pluggat lite och vilat i massor sen tänkt så hjärnan knackat sönder nästan. Jag saknar Becca. Skolan är inte sig likt utan henne. Det märks verkligen när hon är borta =/ Snacka om att man kommer vara avis på hennes bränna sen. Lyckansost.!


Jag var ju på stan i fredags . .

image1917

  

Vit t-shit Gina tricot
Grå tee Veromoda
Underkläder Gina tricot
Sjal Gina tricot



Enligt källor ska denna kille vara världens sexigaste man och jag kan inte säga emot. Kom till mamma baby ;)

image1921


image1922

image1923

Inte lite ögongodis det där ;)

Kommentarer
Postat av: mojsan

han är ju sååå läcker ;)

2007-12-03 @ 19:28:28
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: erika

han är ju itne snygg heller :D

2007-12-03 @ 21:31:38
URL: http://erikasalomonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0