Blotta sanningen ;P

image1914


Här är 10 saker om mig jag tror att många av er inte vet om:

◊ Jag luktar på saker och ting (när ingen ser) innan jag ska äta.

◊ När jag går ut kollar jag alltid så jag inte går på en A brun för jag tror fortfarande att det ger otur ;)

◊ Jag känner direkt på min magkänsla om saker och ting är fel..

◊ Det är många som inte sett mig arg men när jag väl blir det vet jag att människor aldrig skulle önska att de var nära mig. Jag kastar böcker och har mig ;P

◊ Innerst inne döljer sig lite romantik inom mig men den sian kommer bara fram när jag är så där kär så jag knappt kan äta ;O

◊ Jag älskar ärtsoppa haha ;)

◊ När jag sminkar mig räcker jag alltid ut tungan. Det är vana jag har som jag vet ger tur haha ;)

◊ Jag får jätte dåligt samvete om jag ser en utliggare eller någon som ticker pengar. Det verkligen hugger i hjärtat för jag bryr mig så enormt mycket om andra människor. Ibland kan det tyvärr gå överstyr ;)

◊ Jag är väldigt kittlig ;P

◊ Jag hickar som en häst (den kommentaren fick jag av Lisa igår haha sötnos <3)

◊ Jag sjunger inte fint men ändå älskar jag att sjunga. Öronproppar för vissa kanske ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0