Ett kärt barn har många namn

Hejsan snyggingar =)

image2052

Man kan nu säga att mitt jullov har börjat nu.. (jag är inte ett dugg glad eller klart jag är det men det är grymt mycket läxor nu.) Det känns hårt att inte kunna komma på avslutningen och få krama alla innan jag åker men becca och alla andra sötnosar =) Detta är inte lätt, jag är helt förstörd och måste ta vara på mig själv.. Jag vet att det är bättre när jag umgås med er men jag vill få ut allt ur kroppen & behöver denna tiden själv att få kämpa upp mig själv & ju närmare julen kommer ju mer ökar paniken.. Jag vill inte dra upp mer det här. Det är mitt privatliv you know men ni ska veta att  jag saknar er enormt & längtar tills nästa år when i am back och mår bättre än någonsin ;)

Idag har jag inte gjort speciellt mycket.. Unnat mig själv till max, dansat med en golvmopp och skrivit på min bok. Jag har sagt det som mål innan studenten ska den finnas ute i butikerna. Den du ;) Jag hoppas att den kommer ge något också. För det är mitt mål med det att fler och fler inser att livet är värd så mycket mer än så och inte gör samma misstag som mig. Det finns alltid ett mönster som man kan bryta men då gäller det bara att man själv inser att man behöver hjälp ;P



I morgon ska jag till banken och på köptet tänkte jag kolla efter en nyårs klänning för på onsdag klockan 13.55 drar jag till Gävle igen och är inte hemma runt 27:de igen.. I år ska det firas det nya året både med champange i glaset och min bästa vän vid min sida och kanske en sockersöt person.. Det vet man aldrig! 
Äntligen får jag komma till mamma :) Jag har köpt världens finaste julklapp till henne. Men först blir det hockey imon.. Vip you know ;) Heja Hv ni skjuter snett haha som han sa..


Vilken dröm.. Zlatan har köpt sig ett rosa lyxhus i Malmö..

image2048

image2049


Utsikten var inget att leka med sig ;P
image2050






Ett kärt barn har många namn.. Kan ni se vems gullunge det är?

image2051

Här finner ni svaret.. Fuska inte nu gott folk ;P

Puss & kram Lovisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0