God dag alla glada själar ;)

image1956

Fråga mig inte vad jag gör för min.. Försöker blåsa upp kinderna eller nåt haha scarey ;P

Lika scarey som detta... ;S Det började bra men så såg jag detta. Jag hoppas innerligt att bloggen är helt okej framför er datorskärm för här är den piss off... Jag hoppas att det där försvinner snarast för det gör mig riktig irrterande. Jag kollade upp den där sidan och det finns inte ens en blogg som heter så.. Nog med det ;P Jag får mina utbrott snart men det gör ju inte er illa och det är ju huvudsaken ;)


Allt bra med er förresten? Själv är det hur mår bra som helst. Det har blivit en hel del ändrade planer idag men jag ska snart iväg och jobba. Mycket trevligt kan jag lova och jisses vad jag ska smyg äta kakor. Min mage kurrar redan efter sånt för det är jag värd efter denna vecka. Den har varit som en bergodalbana och inget har velat gå med mig men nu åter står det bästa kvar. Helgen :),  men det blir massor av jobb denna helg men jag längtar efter lönen. För den kommer sitta riktigt fint! Nästa helg blir ännu bättre för då blir det utgång med flickorna sen är det bara en vecka kvar tills jag åker till Gävle. Jag har köpt världens finaste sten som jag ska ge till mamma på julafton. Det känns så hårt att hon inte är med utan man ska gå till hennes grav istället. Men det är julstämmning där med men som tur har jag sådan underbara bröder, morbror, mormor,  morfar och världens bästa maria som ska med. Jag vet att du läser det här så blink blink. Jag saknar både dig och alla där uppe ;)

Hur kan man medvetet vilja vara såhär smal? Det ser ju sjukligt ut ;S 

image1957

Klockan tickar och jag måste springa in i duschen.. Vi hörs imon sötnosar och trevlig helg på er. 

Puss & kram Lovisa <3   


Kommentarer
Postat av: gabbi

vad jag kan se så ser din blogg ut som vanligt...

sj har jag vatt med om att när jag skulle logga in på min blogg en gång...så stod det att jag hade skrivit felaktigt lösenord! det var nån som hade vatt inne på min blogg o bytt lösenord! very strange...som tur så kunde jag komma in ändå o byta till ett annat lösenord...fattar inte hur det kunde ha gått till...

2007-12-07 @ 17:10:49
URL: http://gabbilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0