God morgon

God morgon på er :)

image2116

Jag sitter just nu i min mysdress och är seg som bara den.. Gäsp & sträckning on G..
Haha min syrra är so sweet . . Hon jag är ju så stolt över sina julklappar sen får man höra hela tiden: Lovisa, titta här, Lovisa kolla här, Lovisa jag vill säga en sak, Lovisa är jag inte fin? Hon får mig verkligen att komma igång. Hon är som en väckarklocka den lilla filuren.... Hoho nu kommer hon igen. Lovisa, vill du ha godis? Jag har inte lust att döpa om mig.. Jag spyr på mitt namn ;O

Synd bara att det regnar annars hade jag tagit med henne ut . . Småsyskon= gulliga, tjatiga, full med liv men ändå helt underbara . . Jag älskar henne så enormt och jag är en STOLT storasyter men jag vill långt ifrån ha barn idag.. Jag ser ju vilket jobb det är med lillasyrran och jag beundrar verkligen alla unga mammor som klarar sin "uppgift"..  


Ut i regnet för nu ska ninnserna matas...




Pusst var kallt det är. Men hallå regn??? Fatta vad mycket snö vi skulle ha haft om det var snö som kom ner till marken.. Det är så trist det här ;/ . . . Usch, usch! 

image2120

Hoppas att ni har sovit gott inatt era snyggingar.
Själv har jag fått en härlig natt eller snare en underbar dröm.
Jag har mer och mer börjart gilla inredning och igår.....
såg jag en del och självklart skulle min dröm vara just om det.
Jag kunde se min framtid . . . Ett hus vid stranden, en hund som springer lös
och så hör jag sakta hur vattnet slår in mot stranden
och de få stenar som finns. Jag sitter där i solnegången med mannen i mitt liv
och imitten ligger barnet som vi har gjort till världen.
Vår käleksgåva!


haha Låter det inte som en dröm?

Tänk att få uppleva detta varje morgon..
image2117

image2118

Detta är nog en av de finaste altanerna jag någonsin har sett. Sååå mysig <3

image2119


Upp & hoppa för klockan är ju åtta eller två ;) Gäsp! Ha en härlig dag människor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0