Här bjuder jag mitt äventyr i bilder ;) Del 2

image1899


Sista kvällen med danskarna och då spelade det en hel del discobowling. Självklart vann inte jag men var jag glad för det. Det bästa var nog när en av danskarna skrek i bussen att han har en liten balle. Stackars kille ^^ Det var kalle som hade lurat i sig sådant men de är så söta när de ska prata svenska. De låter som en nysvensk och de fick sig massor av gott skratt vi pratade danska så de tyckte nog samma sak om oss ;)

Kvällen började hemma hos oss och min pappa hade varit så söt och lagat maten ♥

 

NU är det krig haha i just kidding men det var svenskarna mot danskarna.
image1902

Här har ni mitt underbara team :)
image1903

Jag försöker och försöker och tillsut fick jag den dära striken =)
image1904

No comments. Trött och sliten efter all dålig sömn haha ;)
image1905

Nu börjar klockan bli allt mycket. Det syns på ögonen.
image1906

Man vet aldrig vad som händer när jag är i farten med kamran. Här är posarn ;)
image1907

Nu ska jag springa ner och börja städa men vi hörs sötnosar =)

Puss & kram.

Kommentarer
Postat av: vesna

tvär kul me disco bowling :D

2007-12-02 @ 11:41:29
URL: http://sanjavesna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0