Här kommer hon både med snusk och stil

God morgon på era sötnosar =)

image1959

Inatt blev det allt en skönhets sömn. Ursäkta för min ilska innan men för att må bra måste man få vara olycklig och arg ;) Först vågade jag inte gå in på bloggen för alla lär skriva om vem som vann idol igår och det vill jag långt ifrån veta för jag ska se reprisen imon... Och våga säga vem som vann ;) Jag hoppas på Marie iallafall eller Amanda. haha Dumbom det är ju dem som är i final.. Men vi säger såhär. Låt bästa kvinna vinna! Där satt den ;)

Allt bra med er? Själv är det skapligt eller kanon.. Jag är ovanligt pigg och det är plus i kanten ;P Jag ska snart börja städa sen väntar jobbet igen.. Jag hade riktigt kul igår men trött som satan var jag. På slutet kändes det som ögonen hängde ner till fötterna men det var sån sötnos där igår och han förgyllade min kväll och sen när jag stängde hade jag kul med golvmuppen.. Hög musik och dansa med en svabb det är rätta takter de ;)  

Näe nu väntar både städning och jobbet på mig men vi hörs ikväll och då blir det både hårtips och sexsnack. Det vill ni inte missa ;) Puss & kram <3

image1960


Älskar denna väska, men vad tycker ni om jag i flätor? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0