Just for you

image2073

Låt nästa år bli BÄTTRE eller klart det kommer bli det ;)

Kommentarer
Postat av: Fia

Såg dig och din bror på hockeyn idag men ville inte riktigt hejja eftersom att du aldrig sett mig..Hoppas ni hade det trevligt iaf,det hade jag..fast det kan ju iof bero på att jag hejjar på luleå=)

2007-12-20 @ 22:06:49
URL: http://zophiaa.blogg.se
Postat av: dina föräldrar

Lovisa! Detta bloggar du INTE om. Ta bort det genast, och för din egen skull, inget mer.

2007-12-20 @ 23:09:33
Postat av: Lovisa

Hej mamma, Ellinor & pappa. Jag har inte bloggat om det utan det var om Janne. Jag lovar att inte skriva för mycket och jag skulle aldrig skriva om det. Så lågt sjunker jag INTE. men han sa att han blev glad för att jag bryr mig så :) (Janne alltså :)) Ha de fint. Nu ska jag jobba igen. Kramar Lovisa

2007-12-21 @ 09:27:42
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0