Knoda, knoda så blir degen liten..

Knep och knodd och lite hopp så hockus pockus fick väskan en liten smäll
och efter en stund så gick det och stänga ner den.. Tackarna gudarna för det..
Som vanligt har jag alldeles för mycket med mig men jag anser att det är bättre
att ha för mycket en för lite och varje gång jag reser någonstans får jag höra..
Tog du med dig hela rummet eller..? Haha ;P No way

image2063

Äsch nu ska jag krypa ner i mina varma säng med varm ichocklad och lusläsa
senaste numret av Solo för imon väntas en lång bussfärd till Gävle..Härliga tider att komma upp och jag hoppas på snö & renar. Men den önskan lär inte slå in.. För jag har bad news.. Det kommer inte bli en vit jul i år varken i Gävle eller neråt.. Usch det buar vi till, hörru ;)


Sov så underbart nu så!! PussPuss :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Gumman, jag ringde dig nyss men du var ju inte hemma :( .. jag vill ju snacka med dig. du har ju inte hört av dig och vi skulle ju ses i söndags men du ringde aldrig.. jag vill ju säga hejdå till dig innan du åker till gävle.. asså du fattar inte hur mkt jag saknar dig :( .. hoppas att du har det bra iallafall och att du får ett underbart lov för det är du värd. men du ska veta att jag tänker på dig och jag vill inte mista en sån fin vän som dig Lovisa :)

2007-12-19 @ 19:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0