NU ger jag upp..

God morgon på er =)

image1911


Idag mår jag inget vidare alls. Har ont i halsen, trött som bara den och har massor att göra. Mamma är också hemma idag och tack och lov för det. Vad skulle jag göra utan dig?

Något som jag blir riktig förbannad på är när människor snackar om saker om hur jag ska sörja min mamma eller när människor får för sig att allting krestar runt mig. Jag förstår inte vad ni menar med det. I get not that point! Självklart är varje dag en plåga för saknaden efter mamma är oändlig men jag biter ihop och har gått vidare. Jag har lärt att acceptera att mamma har gått sin väg och jag måste gå vidare. Jag blir lika glad varje gång när jag får höra hur stark jag är eller när okända människor säger att de tror på mig. All kärlek och respekt till er ♥

Jag måste redogöra ett par saker så jag kan släppa det här sen och dra ett streck. Människor som tycker att allting krester runt mig på vilket sätt menar ni med det? Jag är en rätt öppen person och nästan öppnat en del av mitt hjärta att berätta hur jag mått och vad som har hänt. Jag vill att människor ska veta och hur jag hanterar vissa situationer. Det är inte lätt det jag går igenom och ingen kan någonsina sätta sig in i min situatioen. Ändå vill jag inte att människor ska se mig som ett offer. Visst jag har pratat en hel del om mamma men är det inte så konstigt!? Hur fan skulle ni regera om er egen mamma dog? Visst jag drar till mig uppmärksamhet pga av att jag är lång, blond och är en positiv person men jag tror fasen inte att allting krestar runt mig. Jag vet människor har ett bättre liv än att snacka om mig och om det blir för mycket av mig sluta att läsa min blogg då eller umgås med mig. Jag är som jag är och jag tänker aldrig ändra på mig för någon annan skull men jag jobbar på mina brister för ingen är perfekt. Det gäller att kunna acceptera saker och ting samt människor, för det tjänar man på längden.

Ha en lovley day allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0