Nu var det ett tagsen men nu är det dags igen ;)


image2027


Vad är du rädd för?
Att förlora hela min familj.. Efter mamma försöker jag uppskatta dem mer :)
Vad är attraktivt? Bruna ögon, utstrålning och självsäkerhet på lagom nivå..
Vad är inte attraktivt? Killar med för mycket muskler, såna som tro att de kan få vem som helst eller inte våga stå för den man är eller att dem är för på.. Jaga ska man allt få göra ;) 
Var gör det ondast just nu? I huvudet.. För jag har sån fruktansvärt huvudvärk..
Den snyggaste du träffat/sett idag? Grannen... grrr haha ;)
Vad spanar du först in på det motsatta könet? ögonen, leendet, kroppen, hur personen är osv.. All thing a guy need ;) 
Använder du tandtråd? Borde göra det men jag är för lat men sanningen är att jag tycker det gör ont ;P 
Hur många gånger har du varit olyckligt kär? Jag har varit riktigt kär två gånger och både gångerna har det krasat med jobbiga slut fast jag vet att det är bästa.. De killarna är silver och jag kommer slås för guld you know ;)
Är du kär? Jag var tokig kär men de känslorna börjar sakta men säkert rinna ut i sanden men han kommer alltid vara speciell för mig :)
Anser du att du är en bra flickvän? Jaaadu.. Fråga mina X.. usch där lätt att jag haft hur många killar som helst.. Allt jag kan säga är nej jag har inte varit världens bästa flickvän genom tiderna. Jag har gjort en del saker jag ångrar men jag står för det.. För att utvecklas och komma någon vart måste man får göra misstag.. Jag ser allt som en efarenhet och jag kan tacka mina x för att jag kommer bli världens bästa flickvän sen ;)
Vad har du hunnit göra idag? Jag har tjötat i telefon, kollat på tv och sovit massor för att få skiten ur kroppen.
Vad ska du göra ikväll? I mina ögon är det kväll och jag ska snart se på fråga Olle :)
Vad vill du helst ha just nu? Nya krafter..
Vad lyssnar du på just nu? Takida - Curly sue
Vilka är ditt favoritpar skor? Lätt mina look like don donna pumps för de funkar till allt.
Använder du lypsyl? Nope, jag har läst någonstans att det gör saken värre om man känner att läpparna är torra.. Jag använder vaseline istället och det hjälper verkligen för mig.. Mina läppar är kyssvänliga nu haha ;) 
När drack du alkohol senast? För förra helgen ;P
Är du arg ofta? På senare tid JA :( Jag brukar aldrig vara så arg så jag beundrar min familj som står ut med mitt gnäll men de vet att den glada lovisa kommer tillbaka snart och hon charmar varenda en ;)
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? haha ohja.. Rekordet är nog när en trodde jag var 30 och då var jag 16..
Vad köpte du senast? Chocklad.. Mumsfilibaba ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0