Nyårskaramellerna

Hallå världen :)

image2103

Nu är jag hemma igen men vårat internet är inte lagat någonstans och det kommer dröja två veckor till. Ingen panik alls...Puuussst ;) Som tur är har jag min älskade Lisa ♥

Gävle veckan har kort och gott sagt varit underbar och massor av minnen som läggs där bak i ryggsäcken. Haft hur mysigt som helst men det skönt att komma hem. Ni vet ju hur det där talesätet lyder så det är ingen idé att jag går in på det..

Jag har allt varit snäll i år.. Tusen tack tomten för att du har sett hur jag har kämpat ;P
image2104

I år fick jag
Flera par vita vantar & halsdukar
1000 kr kontant
Presentkort på IKEA, Hm, Synsam, en salong i Gävle (som jag ska göra ansiktebehandling och såna där grejer ;D på) & Åhlens.
En super söt lampa
Två nesesärer (Björn borg och något annat märke.)
Biokort
Lg mobiltelefon Kg 801( Någon som har den? Priset ligger runt 3000 kr och jag tycker inte den är värd dessa pengar = besviken. Jag vill byta men spänningen är olid annars ska jag sälja den eller lära att älska den haha ;P)
En kuvertväska (Massa kärlek)
En klockradio
Smycken
Godis
Trisslotter
Ett lilla kolligeblock och pennor
Två underbara lyktor


Annars är allt bra? Det hoppas jag innerligt. Själv är det kanon! Bara det är en grej som tar knäcken. Bortskämd . . . . är jag som in i sjutton om jag får säga det själv.. Jag är så lack på en viss grej.. Varför har man alltid för höga förväntningar är allt jag kan säga? Dissipoint ohja ;/ Noot good but tummen upp och hoppas på det bästa. Le och sprid glädje. Det kommer man långt på och se hela tiden lösningar..




image2106


Nyårskarmellerna

Ni som har trasslat in i trösket vad fasen ska jag ha på nyår.. Då är det bråttom nu men låt dessa klänningar insperias av er.. Just only for you ;D


1.
Härlig modell och axelbandlös som är så snyggt.
Färgen är också en stor hit.
Ett svart skärp gör allt så det ser elegant ut!

Från Oasis 1495 kr

image2107

2.
För den vågade säger jag bara ;)

Från Karen millis 2050 kr



image2108


3.
Enkel & stilren så in tusan. Babydoll feelings i den. 
Ändå har den det där lilla extra ;D

Från hm 349 kr

image2109


4.
Om du gillar grått så satsa på det här för paljter = Nytt år..

Indiska 399 kr

image2110



5.
Annorlunda men ändå festlig.. Här sitter allt på plats ;)

Från Halens 249 kr.


image2111



6.
En real nyårsklänning men kankse för mycket palejtter för min smak.

Från Halens 899 kr

image2112


7.
Lätt & enkel klänning, men ändå så snygg.
Helt klart en av favoriterna tack vare dekorationen vid bysten.

Från Halens 249 kr

image2113


8.
Tjalalalalala åhalalala vilken klänning. ;)

Från Halens 249 kr

image2114

9.
Om den har varit guld skulle det vara två tummar upp.

Från Halens 499 kr

image2115




. . . Detta är lite galet..
Vintern har inte ens kommit och de har redan börjat med vårkläderna.. Det känns lite konstigt det där..

Nu väntar kudden för jag är så trött.
Men vi hörs imon så ska jag visa er en ur söt
nyhet som jag har beställt från ellos.
En ren vår/sommar dröm. 


Med kärlek Lovisa <3

Kommentarer
Postat av: rebecka

karen mills klänningen i svart skulle vara perfekt!

2007-12-29 @ 00:46:36
URL: http://beckahs.blogg.se/
Postat av: emelie

åh guuuuuuuuud vilka fina klänningar:D

2007-12-29 @ 01:27:15
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: shofii

Gud vad fina klänningar

2007-12-29 @ 23:57:13
URL: http://shofii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0