Peace out.. Tecknet som aldrig dör

God morgon på er i dessa jultider =)
Idag har det gått en fjärde dels väg till julen. Ojojojoj julstressen börjar inte alls komma haha ;) Allt bra med er? Det hoppas jag innerligt.

image1950


Själv är det som fisken i vattnet. Jag är lite orolig att vinterkräksjukan har kommit på besök hos mig. Hela jag mår spyfärdig men jag ska gå till skolan ändå och om det blir värre drar jag hem. För jag vill ju inte smitta ner min omgivning, speciellt inte han. Jag funderar nästan på att hänga en skylt omkring mig. "Lovisa är i farten, akta er för hon har sina må illa attacker". Näe så lilla får det inte bli ;) Annars är läget som det är. Inga lugna puckar här inte så är det om man är i min kropp. Jag har himla svårt att slappna av men jag ska försöka ynna mig det själv lite idag. Bara ligga under det värma täcke och glo på en bra film.

image1949


Jag såg ju playboy.. nananana (minns inte riktigt vad programet heter men ni fattar ;P) igår och det är inget program jag följer men jag gillade det enormt mycket förr. Men ju mer jag ser på det ju mer stör jag mig på vissa. Jag är en människa som inte dömer människor men vissa gör allt för pengar.. Såna människor tycker jag ska ställa sig en tankeställare, är livet värt det här? Inget illa menat till Hugh men vore det inte om han hade haft så mycket pengar skulle han aldrig ha så mycket skönheter med silisar omkring sig ;P Jag är hundra procent säkert på det. det är en skrämande tanke hur stor makt pengar har och vissa gör allt för att synas. Det vore bättre om vi gjorde att människor fick bättre självförtroende och självkänsla för då skulle inte det hela gå som det går idag. Visa er kärlek till omgivingen så det var de har ett värde i sig. För utan kärlek dör man.. 

Visste ni... Förresten äter Hugh
tabbleter för att kunna få stånd.
Vissa förvånar mig aldrig ;)

Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

sv: helt sjukt snygg är den!

2007-12-06 @ 10:45:48
URL: http://guldbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0