Pryda omslag och sexlingar

   


Pryda på omslag är inte riktigt min grej. Huha... Tack och lov att man är bra på andra saker. You name it ;P



De sket sig så nu sitter jag här. Jag ska strax ta och ringa mamma sen drar jag till bibblan. Inget störande bara massa böcker hoho kan de bli bättre? Nja knappast..

image1929

Längtade desperat efter barn och då fick de sexlingar på köpet ;) Jag ryser fort jag tänker på tanken. Vilket jobb att ha hand om sex bebisar..

Nu måste jag pysa men vi hörs later.. Puss & kram <3

Kommentarer
Postat av: lina

Du som är så söt varför gör du så med munnen på alla kort!!?

2007-12-04 @ 16:30:45
Postat av: c

hur gjorde du omslagen ? :O :D

2007-12-04 @ 19:36:17
URL: http://cecildahlg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0