Shit....

image1961

De senaste dagarna har blivit rätt mycket känslor i bloggen.. Jag har släppt ut allt som ett rinnade tåg. De behövs kan jag tala om. Tack älskade vän för igår. Det glädjer mig att du inte haft så roligt på år och dar haha vi i farten är oslagbart. Ju mer jag lärar känna dig, ju mer vill jag bara veta om dig för du & jag är så lika gumman. Jag märkte det igår. Min själsfrände ♥

Jag satt nyss och kollade på idolfinalen och grät rakt i genom.. Marie är så enormt lik mig. Fast jag inte känner henne känns det som jag känner henne. Jag började stor lipa av glädje för hon fick det hon drömt om för alla har dömt henne så hårt.. Jag förstår inte hur människor orkar sätta in människor i olika fack eller bara för man ser ut som man gör är man puckad.. Det finns många gånger jag har bara vilja ge upp denna värld. Ibland önskade jag att jag var så ful så aldrig någon skulle röra mig. Jag blir äcklad av alla gubbar som stöter på mig på jobbet. Jag blir så äcklad att jag blir äcklad av mig själv.. Inga bra tankar det där men lever man i depression så gör man. Fast om jag ska vara ärlig mår jag bara bättre och bättre. Jag är så tacksam och glad att jag stannade kvar här. Hur fasen kunde jag ens tänka på att flytta till Gävle utan Lisa?

Någon som är sten cool så är det Amanda.. Jag är helt kär i hennes personlighet. Hennes utsrrålning och allt gör mig taggad och får mig att för flytta fler steg framåt.. Näe dags att röra på movsen för nu ska jag snart iväg och hämta lillasyrran och plugga lite smått till Sv provet som jag har imon.

Ha en underbar Söndag alla <3 Jag kommer tillbaka när jag har ork och mår bättre.. Då kör jag mitt race det kan ni ge fan på ;) 

Stor fetaste kramen till mina trogna läsare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0