Ta mig i skogen

Innan jag laddar mig framför Tomten är far till alla barnen ska jag uppdatera er lite om det senaste skvallret i den andra delen av världen. Enyoj it ;) !

image2094




Dra mig i skogen . . . vad snygg hon är.. Har hon bytt stylist, tro?

image2093

haha vi är ju vana att se henne allt såhär.

image2095

Ack ack så ful en av världens sötaste tjejer kan bli =/ Håret gör en stor del av fram strålningen ;)
image2096

Porrskådisen Jenna har den senaste tiden börja köra på tant stilen och det gillar vi.. ;P Tummen upp . .
image2097

Britney börjar få mer förnuft och kläderna säger ju en del. Go Birtney. You can do it!
image2098



People changes ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0