Bad,

Sorry babes and boys
 för min ur dåliga uppdatering men jag har jobbat röven av mig känns det som och det är massor kvar. Men hårt slit ger pengar som jag verkligen behöver. För en gång skull ska jag unna mig själv.

Om en vecka ska jag mörkna ner mitt hår så som Pamela har och ta fler hål i öronen.
Därefter ska jag till en nagelsalong och fixa naglarna. För en gång skull ska jag inte göra det själv ;) Jag är redan super nöjd med mina men jag vill ha de dära lilla extra.
Sen läggs pengarna ner på min kära tatuering som jag ska göra.
Där efter ska jag till Stockholm och shoppa som bara den. Allt finns ju där.
Sen ska jag inhandla mitt löshår med. 

Nu ser jag ut som världens utslitnade tant men om en månad. Damn vad vacker jag kommer bli. Solbränd och nyklippt långt hår. Yes we like ♥ 


image545

Och bliden blev sne men det passar in för inget är bra på min utsida just nu.


Till alla söta vänner. Förlåt att jag inte hör av mig men jag vet att ni följer mig här och jag lovar att höra av mig så fort jag har tid. Hur dumt låter inte det igentligen? Jag borde alltid ha tid för er men nu är det för mycket helt enkelt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0