Brad pitt i min säng

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? 
Jajemensan tyvärr blir det inte lika ofta som förut men det mesta beror på att jobbar så galet mycket nu.
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Hmm himla svår fråga. Jag tror jag åt alla.
Vad åt du senast?
Korv med potatisallad
Har du fått någon komplimang idag?
Jag har just vaknat men igår fick jag höra att jag är så söt utan smink.
Har du varit med i en rättegång?
Nja . .
Är du polare med grannarna?
Polare och polare. Det är mest småttingar som bor här =)
Vilka språk pratar din mamma?
Vilken av dem? :) Både tala svenska iallafall.
Vilka länder har du bott i?
I sevrige bara
Senaste piercingen?
Det var i näsan.
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Igår från jobbet. Första gången på länge jag skippade cyklen.
Gay?
= bög, snygging
Har du däckat/spytt för att du druckit?
Inte är man fjortis här ;)
Har du något husdjur?
Nope, men jag vill ha en hund fast killens hund är underbar. Han tar bort den där längtan haha ^^
Har du täckt någons hus med toapapper?
hahahahahahahahahahahah inga kommentarer ^^
Har du varit på stranden?
Vem har inte det när det är sommar?
Minns du dina/din musiklärares namn? 
Ahh tyvärr men hon är inget att hurra för.
Hur bra är din syn? 
Inte så¨bra. Jag måste snarast skaffa linser för jag gillar inte mina glasögon.
Har du varit på ett party?
Jora, fast mitt som jag ska kommer bli det bästa ;)
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Inte en jävla chans .
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Om du var en nära vän till mig skulle jag bli äcklad. Jag vet inte varför. Det skulle kännas så konstigt bara och jag tror skulle vara rädd att kanske mista dig!? Min bror ser otroligt bra så jag skulle förstå varför du blev kär i han. Han har verkligen ett hjärta av guld.
Har du varit utomlands?
För många årsen ja.
Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Det var en del årsen man var på bröllop men jag tror nog det var mina föräldras fast jag inte minns något.
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Pappa skulle bli vansing det vet jag men det beror nog på anledningen vad jag hade gjort.
Var är dina syskon just nu?
Mina syrror springer runt och fiser medan mina börder jobbar.
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Att jag vaknade upp hos min älskling och han kollade mig djupt i ögonen och sen log. Åh det är en dröm som är för bra att vara sann.
Vem ringde dig senast?
Min chef.!
Vilken tid gick du upp imorse? 
Jag vaknade runt nio.
Vad ska du göra i helgen?
Det blir bara jobb nästan varje dag till i början av augusti sen blir det mysa till max de två sista veckorna innan skolan börjar.
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Tsss det är för intimt i denna blogg ;)
När var du riktigt sjuk senast?
När jag hade halsböld. Det var hemskt. Jag kunde knappt andas. Usch!
När såg du en kändis senast? Vem var det?
Jag såg Brad pritt senast i mitt rum... Grrr ;)
Vad finns i din bakficka?
Jag har inga kläder på mig.
Har du färglinser?
Nope men jag vill ha bruna linser.
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Jag hade nyss kommit hem från jobbet och försökte varva ner.
Vad är det första du gör på morgonen?
Drar upp persinerna och tänker att detta kommer bli den bästa dagen någonsin.
Vad ska du göra efter det här?
Jag ska strax gå äta frukost sen bär det av till jobbet. Mitt andra hem you know ;)

.. FRÅGAN ÄR NU: Orkade någon läsa HELA listan?

Kommentarer
Postat av: mojsan

jag orkade ;)

2007-06-28 @ 13:25:09
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: erika

jag orkade inte ;) btw, läs min blogg!

2007-06-28 @ 15:48:34
URL: http://erikasalomonsson.blogg.se
Postat av: Syster Dyster

Tyvärr gav jag upp halvvägs.. nästa gång

2007-06-28 @ 17:02:03
URL: http://www.villduvetavadjagvet.blogg.se
Postat av: Sarah

japp de gjorde jag!!

2007-06-29 @ 01:18:34
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Tove

...& jag med ! ;)

2007-06-29 @ 17:11:55
URL: http://kummlan.blogg.se
Postat av: ellen

japp I did haha
men har man ett segt jobb så har man :P btw har jag också haft halsböld.. sjukt ont :S

2007-07-19 @ 12:17:27
URL: http://www.kobbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0