Det där lilla som kan göra en så glad

Igår var den mest lärolika dagen jag har varit med om på länge. Jag har aldrig njutit så enormt att bara ligga på en filt och tänka på hur vacket det är. Att det där lilla kan göra så mycket glad i ens liv. Som sagt Grilningen med flickorna igår var hur mysigt som helst och framförallt var det kul att träffa Maria. Jag har verkligen saknat hennes skratt.

Nu har jag också skrivit ut från min skola. Jag skojade med min lärare. Det är ju som hotell, utchecking och incheckning ;) Kul att jag fick någon att skratta i sån stund.

Idag är det med allas tider att ta studenten och det gör sötnosen Hilda. Så jag vill gratta er alla som tar det, speciellt Hilda och här får du en lyckospark i livet. Jag är stolt över dig ska du veta.


image441


Vilken härlig känsla det måste vara. Jag längtar till min . .


Kommentarer
Postat av: Syster Dyster

åh.. jag vill ta studenten igen..det var så härligt

2007-06-08 @ 11:45:53
URL: http://www.villduvetavadagvet.blogg,se
Postat av: Lisa

fan vad tiden går fort!1 Min syrra har tagit studenten helt sjukt hur tiden går så snabbat. Hilda hälsar jättemkt sööt!!! Shit jag sitter o täncker på gamla tider när man var liten. Och nu siter man här som vuxen!! Helt jävla sjukt!!
själv så ska man fylla 18 i år! Man ska ta vara på tiden// Lisa

2007-06-08 @ 20:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0