Nej

Vad händer igentligen ute i världen? Vad är det som går fel? Det finns massor att skylla på, men vad är verkligen sanningen? Är det all reklam som sätter ner vårat värde på kroppen eller mobbningen m.m Något är det och jag vet att det finns en lösning mot hela och det är om vi alla försöker ge varandra komplimanger. Det är den bästa lösningen på allt nästan och det skulle göra att vi skulle må mycket bättre. Alla människor behöver varmande ord och kärlek. Vi dör om vi får brist på det. Nu verkar en av världens vackraste kvinnor hakat på att äta minst. Om jag ska vara ärlig lider jag med henne för hon blir bara smalare och smalare. Jag vet med att det är en sjukdom som är svår att bota. Jag har själv haft aldrig anorexia men jag var på gränsen innan och var sjukligt smal. Jag är fortfarande smal men långt ifrån hur jag såg ut innan. Jag har svårt att sätta mig in i situationen men jag kan alltid försöka.


image527

Tyvärr syns det på långa håll att hon inte mår bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0