R I P

Varför är livet så himla orättvis i vissa lägen ? Det finns nog inget riktigit bra svar på det. Det finns många gånger man vill sudda ut saker och ting & få det o gjort. Jag lider med den killens nära och kära. Jag tänker på de ofta och undrar hur de mår efter allt !?

Han var en av min brors närmaste vänner. Han verkade vara en underbart go kille. Man kan knappt fatta att det är sant. En galen tant som hon som dödade honom borde inte få åka på vägarna. Hans kompis som gick med honom säger något helt annat hur olyckan gick till och tanten har en annan version. Vem ska man tro på, det bara snurrar i huvudet. Jag lider med min bror för allt han måste gå igenom. Det gör ont att se att han är ledsen och jag önskade att jag kunde finnas där för han men det är svårt när han knappt säger något. Fast på ett sätt förstår jag han. Man orkar inte prata om det, man orkar ingenting. Jag kan inte sätta mig in i hans sitatutionen men jag vet hur det skulle känna om en av mina närmaste vänner försvann. Usch, jag vill inte ens tänka tanken. Dem är en del av mitt hjärta. Det skulle bli sån tomthet och oändlig saknad. Alla vet hur ont det gör att mista en som håller oss kär. Jag beklagar verkligen sorgen och jag hoppas att sanningen kommer fram och gåtan blir löst hur olyckan gick till.





image9





Kommentarer
Postat av: Johanna

fattar inte enns att det finns människor som den dära tanten.

2007-04-01 @ 09:57:43
URL: http://mostwandetfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0